Valsafari!!

Vaknat, Shoppat och konstaterat att de finns platser kvar på dagens Valsafari! Som att en liten dröm går i uppfyllelse, för hur många gånger får man chansen att se en val på nära håll? Kommer med största sannorlikhet upp bilder från turen senare idag (om vi har lyckan med oss såklart =) ) För övrigt skiner solen, joel somnar snart i solstolen å jag vårdar min bränna i skuggans land för tillfället. Apropå Joel, aldrig träffat nån som äter så mycket.. å då är inte jag känd för att vara liten i mun.. dock så äter jag upp aningen fortare, när han lagom satt sig vid bordet är jag klar och i samma stund som han börjar äta så pratar han om nästa måltid =) Ojoj nu lättar brännan!! måste pån igen!

Hej hopp valdopp!
Ps. 30 grader i luften å ca 100 i solen =)

Kommentarer
Postat av: Kenneth o Anna

Jag har aldrig tänkt på att Joel är lik mig! Matplanerande mor:)

2010-11-13 @ 07:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0